Afecțiuni Digestive

Enzivet - 60 tablete

140,00 Lei 129,00 Lei
1

Produse afecțiuni digestive câini - Tratamentul potrivit pentru cele mai întâlnite afecțiuni digestive

Cele mai comune boli digestive la câini pot fi cauzate de infecții, hrana, stilul de viață al acestora și de către alți factori. Simptomele pot indica o serie de cauze potențiale, de aceea vă recomandăm să vă duceți animalutul la medicul veterinar pentru îndrumări.

Una dintre cele mai comune semne este diaree câine – acestă are un scaun moale și mai frecvent decât în mod normal și e posibil să prezinte și semne de apatie. Diareea poate fi cauzată fie de consumarea unor aliemente care nu sunt prielnice animalului tău de companie, dar poate fi și cauza unor infecții bacteriene sau virale cauzate de paraziți intestinali. De aceea este recomandată o dieta veterinară bogată în nutrienți, compatibilă cu nevoile câinelui tău și deparazitări interne realizate în mod regulat, la recomandarea doctorului tău veterinar. Dacă printre simptome se numară și vomă câini, trebuie să ai mare grijă ca animalul tău să nu se deshidrateze foarte tare.

O altă cauză care indică potențiale probleme digestive o constituie constipația la câini – aceasta poate fi cauzată de sedentarism, hrană neadecvată, schimbări ale mediului, sau de alte boli mai grave.

Pe Vet Planet găsesti numeroase produse pentru afecțiunile digestive ale blanosului tau, de la branduri precum: Catalysis, Orion Pharma sau Purina.

Suport clienți 10:00 - 20:00

0749 839 839 comenzi@vetplanet.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!